söndag 11 januari 2009

Utmärkelse!

Jösses!! Vilken fin utmärkelse har jag fått! Tusen tack Lappeklipp!
Det är inte utan att man känner sig extra utvald och smickrad till tusen.Sedan ska man ju skicka vidare utmärkelsen så att den får sprida ljus till fler! Jag tycker att det finns många, många fina bloggar där ute. Egentligen vill jag ge den till alla som bloggar om sitt hantverk.
Men jag ska ändå drista mig till att välja ut 3 av dessa;

Jag vill ge en utmärkelse till Annika med bloggen "Med utsikt över sjön",
Nästa ger jag till Anna med bloggen Anna syr,
och den tredje får Tant kofta.

Alla ni andra som läser och kommenterar min blogg kan känna er lika utvalda, för jag tycker att jag blir så inspirerad och uppiggad av er. Sammaledes till er vars bloggar jag läser!

******
Nu ska jag knalla ner till affären och skicka iväg vinsterna, så får vi se hur postgången fungerar i Sverige nuförtiden! En del säger att vi har ingen post längre!! Ni har väl sett reklamen? Men själv är jag mest förvirrad över var jag ska hämta paket. Det är olika varje gång!

******
Igår började jag (försöka) sticka på januarisockan "Plaited Points". det var inte helt enkelt, för det stämmer inte i början, men på Stickamera fanns en rättelse. Jag hann inte särskilt långt, så vi får se hur det går. Jag valde att börja med garnet från Louet "Gems" Indian summer. Det stämde bäst mot det föreslagna garnet som jag inte hittade någonstans.
Dessutom börjar man sticka från tån, och det har jag bara provat en gång tidigare.

Vila och ta det lugnt, det är arbetsdag imorgon!

2 kommentarer:

  1. Å, tackar! Vilket härligt sätt att börja dagen på!

    SvaraRadera
  2. Det var en drömstart på den här måndagen det ....... niger o bockar tack så mycket..... ska bli kul att se den sockan... från tån o uppåt sa du.... hmmm Kram Annika

    SvaraRadera