måndag 19 januari 2009

BOM eller inte BOM


Det verkar vara supertrendigt att sy BOM:ar just nu. På kviltlistan antecknar sig folk i vildaste fläng, vad är det som händer?

Klart jag blir sugen jag också. Jag är VÄLDIGT lättledd (läs lättlurad). Klart jag också måste....elller.....ska jag verkligen?

Jamen, va f... klart jag ska. Det KAN bli som med sockarna, att det inte klaras av helt enkelt. Men applikation klarar jag ju. Jo, jag gör det. Om man inte vill ha 12 block så kan man sy 8 eller 6 eller 4. Nog ska jag göra ett försök.

Så efter att ha kikat och läst lite så ska jag göra den här: "Little basket in a frame", låter gulligt va?

3 kommentarer:

  1. Ja visst är vi trendsetters på Q&L-listan. :)
    Korgblocken verkar jättesöta, ska bli kul att se hur de blir. Du har väl anmält dig till den gemensamma sammanställningen?

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du visar.... o en bom... vad är det... är ju nybörjare....:) Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jag skulle så klart inte sy någon BOM, men ............ idag har jag beställt tyger och ska sy en med fågelholkar. Så jag är lika lättledd som du.

    SvaraRadera