tisdag 11 november 2008

Paketöppning


Idag när jag kom hem från jobbet, mycket trött och sliten, med huvudvärken som ett tvåtonsblock på huvudet...så ligger två...ja, två...paket och väntar på mig!!??
Ivrig som man är så sliter man upp paketet med stor förväntan, det kändes nästan som julafton.
Paket nr.1, som kom från Annika, var tjockast och tedde sig mest lockande, så det öppnade jag först.
Jag blev helt förstummad...det var så mycket...kvilttyg med julmotiv - tur att jag inte har handlat - så nu blir det nog ett kuddöverdrag som får pryda soffan under julen!
Kaffe från en lokal producent, jojo man är ju känd som en kaffetrumma, (så sade alltid tanterna förr om de som gillade att ta en kopp kaffe) och kaffet är redan på gång i pannan och därför inte med på bild
och GODIS med kaffesmak. Sitter faktiskt och smaskar på en just nu i skrivande stund, och faktiskt så lättade huvudvärken!!!
Ett underbart yllegarn i jättehärlig blå - lila färg. Precis sån som jag gillar, och ja Annika du får jättegärna maila beskrivningen på halsduken till mig.
Dessutom så fanns det en liten påse med frön till Physalis Purple, (som jag får så lite längre fram)
och en urgullig sked som är omgjord till ett halsband. Har du gjort den själv, Annika? Och det är så mitt i prick min stil, så det kunde inte varit bättre.
Jag blev jätteglad och hoppas mitt paket spred lika mycket glädje till dig Annika. Tusen Tack!!
Paket nr.2 då? Äsch, det var bara en svart tygbit som jag skickat efter hos Lapp-Elisa, så jag kan göra färdig Kaffe Fassett kvilten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar