måndag 3 november 2008

Auktionsfynd


Eftersom jag var på en auktion i helgen så visar
jag en bild på ett av fynden...
hyllan som nu står i mitt syrum.
Får väl sätta in en bild på den fina köpmandisken så
småningom.
Den är i skick som ny, även hyllan på bilden.
Jag kanske ska måla den, men jag har inte bestämt mig riktigt.
Jag är lite rädd för att måla möbler.
Jag tillhör ju generationen som tillbringade många
timmar med att luta och slipa möbler förut.
Så nu tänker jag..."tänk om jag ångrar mig"?
Faktiskt så gillar jag det nakna träet med sin fina ådring.
Vitt kan man lätt bli less på.
Just nu får det vara i allafall.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för inlägg på min blogg och vad glad jag blir att du länkat till mig. Visst är det kul att fynda på loppis och auktion.
    Ha det bra.
    Hälsar Koftan

    SvaraRadera