måndag 4 maj 2009

Ibland har man tur...

...och det hade jag idag!
Jag och några till.....
Vi vann ett mönster som Anette L. lottade ut på sin blogg.
Hur det ser ut?
Då måste du kika in på hennes blogg eller vänta till paketet kommer, men jag kan avslöja stt det är en broderad symaskin med.
Passar utmärkt till en som gillar att sy med andra ord.
Tusen, millioner tack till Anette, jag blev jätteglad!
******
Eftersom våren har kommit till oss så har jag startat upp växthuset.
Har ställt in mina pelargoner (Mårbacka), och Dahliaknölarna som har börjat spira.
Man får ju värma med infravärme på natten, för det är kallt då, men på dagarna, då blir det lätt FÖR varmt, så man måste vädra istället.

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten..... turgumma.... lyckliga du som har ett växthus... jag tror ju att om ajg bara hade ett skulle lusten att odla blomma....:) men det tror inte guben.... han bara säger att jag skulle glömma vattna där med...:) ha en fortsatt bra vecka... Kram Annika

    SvaraRadera