lördag 4 april 2009

Lite impulsshopping!

Det är inte alla som har möjlighet att gå på mässan i Kista en vanlig lördag.
Då får man göra det bästa man kan av situationen och åka till Quilterian för att göra några spontana klipp!
Naturligtvis måste jag ha "Fat Quarter", senaste numret. Det är nog dags att prenumerera, för jag har köpt alla nr. hittills.
Jag gillar den tidningen.
Det finns många bra beskrivningar och även andra bra tips i den.

Sedan kunde jag inte motstå Modas Flutterby (charm pack heter det väl?), tygerna är ju som en godispåse. Kan ju hända att jag klappar på den ett tag, men just nu tänker jag på en liten filt till I, med en kant i rött och rosa som hon gillar så mycket.

I är inte mitt barnbarn,(har inga....än) utan brorsans yngsta stjärna, 3 år och enda flickan på mååånga år. Hon har 4 storebrorsor! Så det är ju klart man gullar med henne, och tycker det är charmigt att hon alldeles av sig själv väljer rosa som favvofärg!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina inköp! Gött att vi är många som hjälps åt att dra landet ur den ekonomiska krisen. :)
    Jag drog mitt strå till stacken på Öresundsquiltarna idag och nu är det dags att gå ut i vårsolen en stund.

    SvaraRadera
  2. Fatquarter är en jättebra tidning. Det roliga var när jag började prenumerera var att jag upptäckte att hon som gör den bor jag nästan granne med. Det är bara ca 1 km emellan. Fast vi har aldrig träffats.

    SvaraRadera
  3. Hej

    Fina tyger du köpt! Alltid roligt med lite nytt.

    Hälsar

    Louise

    SvaraRadera