fredag 24 april 2009

Vårfest och krokus!

Imorgon går den av stapeln!
Den årliga vårfesten för alla kviltföreningar i Norrbotten.
I år är det vi som håller i den och det har varit ett intensivt förberedelsearbete inför morgondagen.
Vi har dekorerat lokalen, bakat tårtor och gjort ett program.
Vi har också bjudit in ett antal försäljare, så jag har laddat plånboken med klöver!!!
Återkommer sedan med lite bilder från vår utställning och festen, minglet.
******
Som synes så har våren äntligen anlänt hit också.
Det passade ju fint till vårfesten med varmt härligt vårväder.
Jag har våndats och avundats alla andra bloggares härliga vårbilder.
Men nu äntligen kan jag visa mina egna små sötingar, krokusarna spirar och blommar.
De är lite blyga på bilden och blundar, solen är på väg fram bakom några små moln.

2 kommentarer:

  1. Söta! Man blir glad när man ser lite blommor/grönt även här uppe i norr...
    I morgon gäller det!! Jag ska också ladda min plånbok. Vi ses imorgon!

    Hälsar
    Louise

    SvaraRadera
  2. Det är så härligt med färger på våren,det gör mig glad.
    Undrar om du får några klöver kvar i plånboken?

    SvaraRadera