torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!


Glad Påsk
till alla kviltvänner där ute i cyberrymden!
Sedan vill jag också passa på att länka till Anna som har sitt 200:e inlägg på sin blogg.
Hon lottar därför ut några fina saker.
Titta in får ni se!
Nu har jag äntligen det efterlängtade påsklovet och det behövs verkligen nu för tanten är trött.
Jag ska ta det lugnt, snurra runt på kvilt- och stick-bloggar, äta gott, sy, läsa, baka och kanske, kanske, om jag får lust, strö ut lite frön i några krukor.
Våren KAN anas, det kanske är dags att tänka på trädgården!

2 kommentarer:

  1. Påskledighet, ja det är en fantastisk uppfinning. Särskilt nu mitt i våren, påskliljorna har precis slagit ut här och det var 14 grader i skuggan idag.

    Trött? Du ser inte ett dugg trött ut på bilden, snarare fräsch och söt som en vårblomma. :D

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska dig en riktigt GLAD PÅSK... Kram Annika

    SvaraRadera