onsdag 15 april 2009

Klar med ST!

Min löpare är klar, jag bestämde mig för att toppen inte bara skulle bli liggande, som det så ofta blir för mig.
Nä, skulle jag göra den så ska den göras klar på en gång.
Inget mer UFO!
Vi konstaterade dock att den inte smälte in så bra med övriga färger i rummet!
En liten närbild på densamma!
Jag sydde på blommorna á la Lise Bergene, med en enkel raksöm bara, sådär halvslarvigt!
Jag tycker ändå att det blev bra.
Kanon med övermataren också.
Att maskinkvilta är en fröjd med den mojängen på.
Idag har jag bakat matbröd och fyllt huset med väldoft.
Knappt stuckit ut näsan fast det varit sol idag.
Fredag är jag bjuden på lunch med mamma och hennes väninna!
Ett bra sätt att avsluta den lediga veckan på.

8 kommentarer:

  1. Vilken härligt glad vårlöpare du sytt!

    SvaraRadera
  2. vad fin din löpare blev, härliga färger!

    SvaraRadera
  3. Din duk blev jättefin, helt klart en påskduk. Klart du ska vara nöjd med den.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga vårfärger! Jättefin löpare! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Så underbart härliga färger!! En duk att bli glad av :)
    KRAM Lizzan

    SvaraRadera
  6. Härligt vårfin i färgerna! Bra jobbat!

    Tack för infon om memma förresten, det låter intressant. Synd att du bor så långt bort att jag inte kan våldgästa dig för ett smakprov! :)

    SvaraRadera
  7. Så fin din duk blev. Jag tyckte färgerna var riktigt snygga. Kram Carmen

    SvaraRadera