tisdag 3 februari 2009

En änglapompadour


En pompadour klar! Ser att det inte blev någon "tulpan" (avslutet på banden) i bild. Kanske beroende på att jag inte hade glasögonen på mig, så då ser jag suddigt och märkte inte att dessa små söta blommor inte fanns med. I alla fall så sitter de i ändarna på knytbanden och pryder så fint.
Det här ska bli en stickpåse. Jag tänker förvara mina sockstickningar i den. Tänk vad fint att ta med sig på stickcaféet nästa gång!
Jag har snart stickat klart den första februarisockan, och den artar sig bra, undrar bara om garnet räcker? Jag gjorde skaftet lite kort bara för att jag är osäker på hur mycket som går åt.
******
Igår var jag på massage ch det känns idag vill jag lova. Jag är jättetrött och får nog ta en time out framför teven.

3 kommentarer:

  1. Men så gullig :-)
    Toppen att ha stickningen i . Spännande att få se sockan.

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du kommer att bli när du kommer där med din påse för att sticka....... den var jättemysig.. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej

    Perfekt ide' att förvara dina fina månads sockar...
    Vi ses väl nästa vecka på stickcafe'.

    Louise

    SvaraRadera