torsdag 5 juli 2012

Stjärnstoff och månstrålar!

Ännu en färdig ängel. Helt plötsligt slog kreativiteten till, och jag kom på att jag kan brodera lite egna små snirklar och blommor. Så nu broderar jag lite extra på resterande block. Jag får väl göra ett litet tillägg på de som är färdiga. Om det ser bra ut vill säga.
******
Äntligen har värmen kommit till oss! Jag njuter och står med baken i vädret och ansar bland blommor och blader. 
Eftersom det är så skönt ute så lade jag ut tyg till ännu en sommarkjol på altanbordet och klippte ut allt där. Men idag har jag inte hunnit sy något mer. Elektrikern har varit här och gjort det sista i toan. Nu är vi snart i hamn, det återstår bara en skåp som inte kommit än, och några upphängningar till handdukar och badlakan! Sedan ska jag fota!!!

1 kommentar: