söndag 26 juli 2009

Jag har öppnat min lilla knapp-shop!


Så, nu har jag lagt in lite knappar i en speciell blogg som är länkad här bredvid till höger: PUMLANS SECOND HAND KNAPP-SHOP.

Jag har otroligt mycket knappar, så jag kommer att lägga in eftersom. Det finns ju liksom inte plats för alla längre, så nu säljer jag av lite.

Kika gärna in då och då, för att se vad som lagts in.

Jag har börjat med de vita knapparna, men det finns alla färger.

Många är 30- 40-tal och riktigt coola. Jag har massor med kappknappar från 40-talet, speciellt blå!

Det kommer bilder på dem så småningom.

******

Det börjar också dra ihop sig till dragningen av min "Giveaway", glöm inte den!

Och vinsten visar jag en titt på här:

Det är alltså tre FQ som jag hittade på semstern, och jag har två färgställningar; en blå och en brun, vinnaren får välja! Sedan blir det väl någon liten bonus i paketet också...kanske en knapp...eller två!!!

Hej så länge!!

7 kommentarer:

  1. Väntar på blå/turkosa och vinröda knappar.
    Snart är det måndag och förhoppningsvis hinner jag sticka några varv på månadssockarna fast vi har sommargäster.
    Ulla i Kalix

    SvaraRadera
  2. Kul med knappshopen!
    Jättefina tygbuntar till din giveaway, jag hoppas verkligen på den!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga knappar.
    Såg att jag faktiskt hadde de röda blomknapparna. Ska bli kul att de de stora kappknapparna.
    Maria i Falun

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra tygpaket! Håller tummarna så de blir blå ;o) Fast nu kilar jag vidare till knappshopen. Jag är väldigt nyfiken... och alldeles knäpp i knappar! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Hej

    Rolig ide med knappshopen!
    Perfekt för oss quiltare...
    Helmysiga tyger till din giveaway,hoppas jag vinner!...
    Har varit på vindan hela dagen och stor städat/kastat fört till Röda Korset/återvinningen. Det är skit jobbigt/varmt men nödvändigt....

    Hälsar!
    Louise

    SvaraRadera
  6. Spännande med kanppshop, måste å in där och kika! Ha en bra dag! Kram Lizzan

    SvaraRadera
  7. Knappar får man aldrig för många av,just nu leker barnbarnen med mina.
    Härliga tyger,tänk om en dag kanske..??/kram evaj

    SvaraRadera