tisdag 28 juli 2009

BOM i juli!

"Bä, bä, vita lamm....
Den här bilden ändrade jag lite på, konstnärlig frihet...ni vet.
Jag vill inte brodera på min BOM på engelska, utan håller styvt på att den ska anpassas efter svensk standard!!!
Så då kan man ju inte fira 4:e juli, och brodera celebrate!
Jag satte dit några blommor istället. Fåret fick behålla flaggan ändå, men sedan kom jag på att jag hade nog kunnat ta bort den och brodera något där i stället.
Men då var det för sent!!
Jag har satt dit några fina små, små knappar från min samling, som jag tyckte piffade upp det hela lite!
******
Imorgon drar jag vinnaren på min GIVEAWAY!
Det ska bli riktigt spännande, att se vem som blir vinnaren!
Vi åker ju till Umeå över helgen och därför drar jag imorgon och kortar av väntan med några dagar.


7 kommentarer:

  1. Du lyckades bra med att svenskfiera juliblocket tycker jag. Det är svårt annars med alla de amerikanska symbolerna som inte överensstämmer med våra svenska traditioner.
    Jag håller tummarna stenhårt för din giveaway i morgon!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, knapparna gjorde susen! Det otroligt vad några knappar kan lyfta en bild!
    Så för all del, se till att inte sälja för många!!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt block! Klart det ska anpassas till svenska. Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Ska du iväg på tur igen.... härligt.. vad snyggt fåret blev... blommorna blev ju jättebra.... gillar din nya shop o väntar ivrigt på blå knappar.... har sett nåra vackra vita så det kommer nog snart en beställning...:) måste ju bara fundera lite..... nu väntar jag med spänning på dragningen.. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Så sött block du har gjort
    Ulla

    SvaraRadera
  6. Hejsan, super bra sätt att "ta bort" det amerikanska från originalet. Eva i Arvidsjaur

    SvaraRadera
  7. Oj, vilken gullig tolkning du gjort av det blocket!

    SvaraRadera