onsdag 29 juli 2009

DRAGNING!!!

Mina kära vänner!
Först av allt så måste jag verkligen tacka er alla för att ni så troget läser och kommenterar det jag skriver och visar på denna blogg!
Aldrig hade jag kunnat tro att så många är intresserade.
Desto roligare att kunna göra denna lilla GIVEAWAY för att fira mitt första år som bloggare. Dessutom snart 200 inlägg, så jag är väl ganska flitig!
Under den sista veckan, när det började dra ihop sig för en dragning så har jag i kraft av att jag är lotteriägare (!), ändrat lite på spelreglerna!
Var inte ledsna det är till er favör!
Efter att ha suttit och skrivit ut 69 små lappar med alla namn, en del så många gånger som 8, vikt dem och lagt dem i min lottpåse, har jag nu dragit en VINNARE
Och vinnare av tre FQ är.....

GRATTIS! GRATTIS!

Men jag tycker ju att ni var så MÅNGA så då valde jag en andra vinnare också och det blev.......

GRATTIS till dig också!
Du vinner de andra tre FQ!
******
SÅ bestämde jag att dra två stycken tröstpristagare också!
Och det blev...
EVA J.
och
ANNIKA
Ert pris får bli en liten överraskning!
Var nu så snälla och maila era adresser till mig så kommer paketen pronto!
Till er andra säger jag ett stort tack för att ni varit med!




3 kommentarer:

  1. Tittade in för att se om du lagt in några nya knappar i knappshopen och vad får jag se... att jag vunnit i dragningen! Åhh vad glad jag blir :-D Tusen tack!!! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Jaja, ingen tur i spel & dobbel inte... För jag har ju tur i kärlek! ;-) Grattis till alla som vann! Hoppas vi ses i Umeå! Kram från Brita

    SvaraRadera