onsdag 18 mars 2009

Flip-flop och trianglar och en färdig BOM

En "strata", som jag tror kan bli en ganska häftig flip-flop duk. Det är en jättekul teknik som jag provat tidigare. Ikväll ska jag sy flip-flop med alla kviltvännerna.
Tyvärr blev bilden lite mörk, så färgerna är inte rättvisa. Men jag får ta en bättre bild sedan.


När jag hade magsjuka så gjorde de andra något mystiskt pusslande med trianglar.
Jag ska få en snabintroduktion ikväll istället.
Ska bli intressant att se om det fungerar bra med mitt färgval.

Och så en färdig BOM. Mars-blocket är klart.



2 kommentarer:

  1. Hej på dig, kan du förklara för en nybörjare vad strata och flipflop är för något. Vad du är duktig med att göra applikationer, dom var jättefina. Katarina

    SvaraRadera
  2. Ni gör sååå mycket fint..... här går det i kräksjukan igen.... hälften av alla boende på hemmet var sjuka i måndags så igår slog det ner mig...:( men jag hoppas på snar bättring..... Kram Annika

    SvaraRadera