torsdag 5 mars 2009

Back in business!

Tja, man överlevde en magsjuka, fast det inte kändes så när det var som värst! Fy katten vad hemskt det är med magsjuka. Hoppas det dröjer till nästa gång.
Idag har jag iaf känt mig lite piggare, och orkat sy lite, för hand. Så blev då väskan klar. Och jag är jättenöjd, den blir helt klart en favorit. Mycket pyssel var det. Den får bli ett OPAM-projekt för mars.
******
This bag is an OPAM-projekt for this month. I have worked on this one for a few weeks, but at last it´s ready. I was hoping to get it ready before february month ended but I had no chance to finish it in time.




Väskans utsida

Insidan


Från sidan

Tredje bilden på den BOM jag håller på med har kommit så den får jag börja med när jag får tid. Och orken återvänt, lite darrig är jag allt.

Innan magsjukan hann slå till så startade jag med mars månads sockprojekt, det var också en kul socka. Mönstret verkar lätt att lära sig och jag ska sticka i garnet som jag skickade efter tidigare. Det heter Shepherd Sock från Lorna´s Laces. Skönt att sticka med.

3 kommentarer:

  1. Så skönt att magsjukan gett sig iväg oach att du är piggare! Väskan är hur snygg som helst, urläckra färger och kul modell!!!
    KLramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad skönt att du börjar bli bättre.
    Väskmönstret är det Amy Butlers?

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hej du, va gôtt att du är bättre, magsjuka tar kraftera ifrån en, det possitiva är att man kan slippa ett par kilon. Väskan blev verkligen fin, du kommer att lysa upp vardagen med den, verkligen en färgklick. Katarina

    SvaraRadera