tisdag 16 december 2008

Vad har hänt med julpappret?

Snart börjar den efterlängtade julledigheten! kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att få vara ledig!!!
Jag hoppas på bra väder så kanske skidorna åker fram också!

******
De sista klapparna är införskaffade, men vad i all världen har hänt med julpappret???
När man tänker sig att göra ett fint julpaket med ett fint papper som har valts omsorgsfullt, så går det sönder bara man petar i det.
Det slutar med att man får tejpa över alla hål som man har lyckats göra bara genom att vika pappret i sidorna. Kvalitén har försämrats och blir det inte en ändring så startar jag ett uppror till nästa jul!

******
Eftersom jag är väldigt trött så händer absolut ingenting i syrummet! Jag har en time out!
Men jag sitter och bläddrar i mönster och drömmer om nya projekt när jag får tid och ork igen.
Ska i allafall försöka arbeta på UFO:n några av de lediga dagarna, så kan det bli lite nyskapande sen.
Jag har hittat mycket inspiration ute i cyberrymden, det är en karamell som jag kan suga på och ta tag i då.
Det finns många oprovade tekniker, mönster, färger och former som behöver utforskas närmare.

******
Pulsvärmarna är alldeles snart klara och då kommer ett foto på dem. Efter att jag remsade upp ett par varv så blev passformen mycket bättre.

******
Den giveaway som jag flaggade för är utlottad och det blev ingen vinst här! men det är kul att försöka.

******
Tänd ett ljus och sitt en stund och bara var!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar