måndag 29 december 2008

Gott Nytt År!

Det här blir mitt sista inlägg för i år (tror jag). Jag har bloggat sedan i juli, alltså nästan ett halvår.
Det har gett mer än jag nånsin kunde tro. Många nya bekantskaper har jag fått. Det är så roligt när ni skriver en kommentar. Jag tycker att det är mycket givande just för att man delar ett intresse.
Kommentarerna visar ett intresse för det just jag gör, och det stärker så otroligt mycket.
Snart har jag t.o.m. gjort 100 inlägg, och jag har ju sett och förstått att det kan man också fira på något sätt. Så det ska bli något av det också. Kanske...kanske en liten utlottning?!

******

För övrigt så håller jag på och förbereder mig för vår träff på Quilterian i januari. Det är den stora Thimbleberriekvilten vi gör. Det är mycket att skära till och sy ihop, och det vill jag få klart.

P.g.a. ett abbonemangsbyte på mobilen så har jag dock fått tillbringa en hel dag med att försöka få igång ett abbonemang som skulle varit igång d.23/12, och fortfarande fungerar det inte. Måste t.o.m. åka till Luleå och få en upplåsningskod ssom kostade 300:- och inte fungerar ändå!! Vad har jag lärt mig av det? Jo....BYT INTE ABBONEMANG PÅ DIN MOBIL!!!! Det blir bara trubbel.

Jag vill mysa och pyssla och....ja, göra trevliga saker i stället. Men jag måste till Luleå imorgon också!

******

Visar en bild på en av mina amaryllisar som blommar så fint, och nu har jag faktiskt två till som är väldigt praktfulla.

******

Tll sist, utan att heller ha gjort någon särskilt summering av ett gammalt trött 2008, så önskar jag ett härligt nytt, fräscht handarbetsår 2009, till alla jag känner!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin amaryllis du har!

    Gott nytt handarbetsår till dig med och ha en riktigt trevlig nyårshelg!

    Och jag ser nyfiket fram emot en eventuell utlottning. :)

    SvaraRadera
  2. Kanhända smakar det gott att äta på dina nya tabletter..... de blev kanonfina..... har inte sytt nått nu på hela helgen så efter nyår måste man nog påt igen.... har lite ideer iallafall...:) Ha det så gôtt o Ett Riktigt Gôtt Nytt 2009 på dig..... Kram Annika

    SvaraRadera