torsdag 25 december 2008

Mellandagspyssel


Nu har jag gjort jultabletterna färdiga, och det blev ju bra med den där snökristallen som en lite extra effekt.
Det har varit en lugn, skön eftermiddag i syrummet. Jag har sytt en liten "Kaffe Fassett blomma" (en nåldyna) och en liten "provdocka" (också en nåldyna).
Det är så roligt att sy såna små projekt som snabbt blir färdiga, så blir det inga ufo:n av dem!
Tyvärr måste jag dock investera i en ny skärkniv för det är nåt vajsing på min gamla.
Den har i alla fall varit med sedan -80-talet, så det kan ju vara dags att förnya maskinparken lite.


******
Nu ska jag sätta mig framför teven och slappa med en stickning en stund!

GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN!

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint det blev....:) God fortsättning.... Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så fina de blev! Och god fortsättning!

    SvaraRadera