lördag 18 oktober 2008

Utbyte


Jag har fått en utbyteskompis i Mixa & Matcha 2!


Det känns jätteroligt att få prova detta.


Min mix & match kompis heter Annika och har en blogg som heter "Med utsikt över sjön".


Jag rekommenderar att titta in på hennes blogg: www.ostranytomta-annika.blogspot.com


En pysselmaja som provar lite av varje!


Jag grunnar på vad jag ska skicka till dig Annika.


(Till min glädje så går hon just en kurs i kvilt!!!!)
Jag har ingen ny bild att lägga in, jag håller bara på med gamla ufo:n och pular lite med ett
babytäcke som ska skänkas till BB på Sunderbyn så småningom.
Så i stället lade jag in en bild på en "kaffeduk", min första, som jag gillade skarpt.
Det bar sig inte bättre än att en kollega bad att få köpa den när den var utställd på biblioteket på
Björkskatan i Luleå.
Då blev jag kolossalt smickrad måste jag säga.
Kaffetygerna är fortfarande en stor favorit, och jag har en försvarlig hög tyg som jag kan
använda mig av, så fort jag har bett av några gamla grejer i högen.
Lev väl!




1 kommentar:

  1. Tack för reklamen!!! kommer att göra ett inlägg på måndag.... är bara inne idag o snabbkollar lite.... helgen går ju så snabbt fram o man har så mycket att göra... funderar o funderar på vad som ska packas..:) har lite ideer.... mmmmm spännande... Kram Annika

    SvaraRadera