måndag 13 oktober 2008


Jag har verkligen tagit det här med ufo:s på allvar.

Det drar i mig, gör mig klar...gör mig klar..... Så nu arbetar jag med Stack-and slash hjärtan som vi sydde ifjol på en höstweekend. Min går i blått och vitt, och det är väldigt fräscht tycker jag.


Jag har inte någon vadd utan köpte en blå fleecefilt till baksida.


Dekorerar med knappar...det har jag miljoner av. I somras var vi på auktion och jag kom hem med riktigt coola knappar från 30-40-talet. Sådana där som man hade på livstycken bl.a.


Vill någon köpa så finns det här, garanterat den gamla sorten, för det hade varit lanthandel.
När jag sitter framför teven och inte måste koncentrera mig alltför mycket, så går det finemang att sticka på ett par vantar, den varma sorten, som dessutom ska tovas sedan för att bli extra mysiga. Jag älskar att sticka!!!! Jag älskaratt kvilta!!!!! Vem har sagt att man måste välja????
Imorgon har vi sykväll, Kanonkviltarna, kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar