onsdag 22 oktober 2008

Hemligt, hemligt


Idag, efter att stygnen var bortplockade,


åkte vi till Luleå och handlade några hemliga saker......


Jag kan inget säga nu....men kanske snart.


Annika!!! jag fick revidera tankarna och planeringen ganska ordentligt


p.g.a. att här i trakterna är det inte samma utbud som kring större städer ute i den stora VIDA


världen!!!


Men...nu känner jag mig ändå rätt nöjd, så endera dagen så kanske det dyker ner ett litet paket i


brevlådan vid huset med utsikt över sjön!!


Det är lite svårt, men samtidigt kul att klura på en gåva till en person man aldrig mött.


Tur att man har svaren på frågorna att gå efter.


Hantverksmässigt är det den långsamma lyckan som gäller,


för jag har samma känsla i kroppen efter arbetsdagen som när man ätit palt!!!


Närapå i koma, alltså.


Dock är en vante klar av mina tvåändsstickade och en andra på gång.


Slötittar på teve och stickar samtidigt, för det är lätt och jag behöver inte räkna eller nåt.


Ber om ursäkt för att mina bilder alltid hamnar fel eller också är de inte alls vackra, men

man kan ju i allafall se vad det föreställer. På bilden ett par små påsar som jag gjorde i fjol
när vi var på Quilterian (i Luleå), och fick lära oss en ny teknik. En enkel variant av japansk
flätning.
Min blogg kommer inte till historien som den tjusigaste.

Men vill ni se en fin en, gå in på www.lantlif.blogspot.com !!!
Ta det lugnt där ute!

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande... har varit o handlat lite idag jag med... har ju jobbat nåra dar så då hinner man inte... ska fixa lite mera till helgen... :) Kram Annika

    SvaraRadera