lördag 8 januari 2011

In My Garden

Härligt! Den är klar!
Nu har jag kantat och sytt på kanal på baksidan också!
Så blev min "trädgårdskvilt".
2 färdiga objekt på OPAM-listan för januari!

Jag har ägnat en del av min julledighet till läsning också, det är ju ett måste för mig!I år blev det ett intensivt sluknde av böcker i Elm Creek-serien,De här böckerna tilltalar mig något enormt. De handlar om vardagliga problem, om vänskap mellan människor, kärlek förståss. Jag har snart läst ut den tredje. De är helt underbara, så nu har jag beställt några till från Adlibris!

Jag är faktiskt också sugen på att göra en av kviltarna från boken "The Cross-Country Quilters".Jag får väl lägga till den på PIMM-listan!

Under pressarfoten ligger Kaffe-kos löparen, så den blir nog en topp idag kanske. Jag ska väl ägna min tid åt lite annat än sömnad också!



1 kommentar:

  1. Såå fin den blev vilket enormt jobb med alla broderier. Förstår av den måste bli dyr! Vilken fin bakgrund du bytt till. Har blogger nya eller?

    SvaraRadera