måndag 29 september 2008

Stickat och sytt

Så har ännu en helg runnit iväg.
Eftersom det blåste ganska kallt och var allmänt otrevligt att vara ute.....jag frös....så struntade jag i att klippa ner blommorna och tillbringade lördagen inomhus i stället.
Det resulterade i lite sytt och lite stickat.
Jag har stickat halvvägs på Argosy (halsduk) och garnet är så härligt att sticka med, så jag tror det blir en mössa också.
Jag har återvänt till min Promenade, men det garnet är allt annat än skönt.
Jag har sytt lite detaljer till vårens överraskning och handkviltat lite på min kaffebonad (finns bild på sedan tidigare).
Sedan har jag en idé om att sortera bland mina UFO:n, bara för att se hur mycket arbete det finns att göra, innan jag startar nästa projekt....någon som känner igen den tanken...?
Men om jag gör det, och sedan rangordnar dem, så kanske...jag får se.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar