söndag 26 december 2010

Nyheter!

Det är väl bekant för de flesta att när man gör om någonting hemma så följer det alltid med att man vill ha något nytt.
Vi har förståss länge pratat om att vårt köksbord är onödigt stort och så är det väldigt tungt.
Vi åkte iväg till en möbelaffär för att köpa fönsterbelysning till vardagsrummet. Vi upptäckte att de vi hade före fönsterbytet hade smält sönder i fästena p.g.a. för varma lampor.

Men vi kom hem med nytt köksbord stolar och kökslampa, och förståss rumslampor också!
Jag som inte är speciellt förtjust i svart föll pladask för de här stolarna.

Som en extra prick över i, så blev det de här röda "pälsdynorna". Mycket sköna att sitta på.
Nu är vi på jakt efter takbelysning till källartrappen!
Vem vet vad vi kommer hem med då?
Nya sängar kanske?

1 kommentar:

  1. Så snyggt bord! Läcker med de röda dynorna till det svarta. Ja, så är det när man gör om så blir det en massa sidovinster. Nu måste du bara måla boaseringen också säger jag som nyss målat min. Det blir bara såå snyggt! Jag lovar! Men du vet ju det kom jag just på. Ha

    SvaraRadera