måndag 13 december 2010

Allt ordnar sig till sist....

Adrenalinet sköt iväg som ett pistolskott i hjärttrakten i fredags när jag fick veta att de slarvat bort vår bokning av hantverkare.
Idag ordnade sig allt, och det är väl skillnaden mellan ett blufföretag och ett seriöst. Dessutom sa de direkt att de gjort fel, så då är jag nöjd när de erkänner det, och inte försöker skylla på annat!
På onsdag skall de komma, dock beror allt på kylan.
Men vädret bestämmer vi ju inte över, och det säger jag inget om.
Vi har en förskräcklig köldknäpp här i Norrbotten. Både november och december har varit ovanligt kalla.
Men jag har tittat på väderleksrapporterna på nätet och det ser ut att bli varmare i slutet av veckan! Hurra!!
******
Jag har snurrat runt på bloggar ett tag och hittat en BOM för 2011 som verkar lovande.
Om jag inte drar igång direkt den startar så ska jag iaf spara den för kommande behov.
Det är Dawn Hays Design och Tozz Corner som tillsammans gör detta.
Det som gör denna BOM lite extra spännande är att man ska samla ihop spetsar, band, knappar och dylikt som skall användas. Det gör ofta det lite extra. Jag vill gärna använda lite sådant som jag samlat på mig under åren.

2 kommentarer:

  1. Så bra att det löst sig! Nu får vi hoppas på varmare väder. Alltid kul att få göra bort innan jul. Få sätta tillbaka lite grejer osv. I alla fall börja lite smått. Vi ska tapetsera under lovet i E rum. En fond vägg i vit medaljong och byta garderob.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det löste sig! Kram Lizzan

    SvaraRadera