torsdag 16 september 2010

Beautiful Blogger!

Snälla Anna har förärat mig en så fin utmärkelse!
Tack Anna!
Då åligger det mig att göra följande:
1. Tacka den som gett utmärkelsen och länka till denna person (se ovan).
2. Nominera 7 andra bloggare och länka till dem (ska bli).
3. Kopiera bilden ovan (gjort).
4. Berätta 7 intressanta saker om sig själv (hjälp?!).
Jag tar det svåraste först.
7 intressanta (???) saker om mig:
1. Jag är väldigt intresserad av historia och andra kulturer.
2. Mitt och brorsornas första husdjur var ett grått marsvin som jag glömt namnet på.
3. Jag är matglad.
4. Jag läser jättemycket. Har aldrig kommit ur bokslukaråldern.
5. Jag tycker inte om alltför många upprepningar, då ledsnar jag fort.
6. Älsklingsfärg är fuchsia.
7. Jag gillar att mysa hemma.
Och följande personer är mycket värda denna award:
Bara sug åt er ära och berömmelse. med en kram och ett hej från Pumlan!

4 kommentarer:

  1. Tack snälla för utmärkelsen. Jag blir alltid så glad när jag läser din fina blogg.

    SvaraRadera
  2. Ohh TACK så mycket!!!
    KRAM Lizzan

    SvaraRadera
  3. Nämen OJ!!!!!!! Jag tackar och bockar så mycket för äran.
    Ha en underbar fortsättning på söndagen

    SvaraRadera
  4. Åh, tack! Vilken ära! :-) Kram!

    SvaraRadera