lördag 25 september 2010

Sjuklördag

Så trist det är att vara sjuk!
Hela veckan har gått i en kraxande, snuvig dimma.
Nu är jag liggande med feber.!
Till råga på allt så har ett handhavandefel från min sida gjort att jag inte kan skicka någon e-post!
Därför kan jag inte heller skicka min adress till dig Kristina, förrän snälla sonen har hjälpt mig tillbaka till rätt mail. Såvida inte jag själv, mot förmodan, skulle kunna fixa detta (vilket jag INTE tror). Måste dock kolla om hotmailen funkar.
Ingen ork för syrummet, men hjärtana är klara och väntar på en vild frihandskviltning!
Bara detta får gå över så är jag på språng igen!
Härlig höstlördag på er alla i cyberrymden! önskar en matt Pumla!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig kära Pumlan.... vet exakt hur du känner dig.... jag har piggat på mig som tur är... bara liiite hosta kvar.... o jag tror nog symaskinen står kvar när du piggat på dig...:) Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Krya på dig. Jag har också varit sjuk i veckan, inte allas roligt. Men nu kanske jag slipper blir sjuk till rikstäckets årsmöte.

    SvaraRadera