fredag 4 juni 2010

Vilka vänner jag har!!!

Igår klagade jag på att jag inte hittade magnetlås här i stan!
Idag låg det ett par i brevlådan!!!
Min kusin, tillika kviltkompis, hade varit förbi.
Tack snällaste, sötaste vän!
Även Quiltan erbjöd sig att skicka till mig!!
Blommorna ovan är till er som engagerade sig i mitt lilla problem.
Tusen tack!
Det är ju inte klokt, jag var bara irriterad över att sortimentet är lite fattigt på sysidan här.
Men ber man så tror jag att de tar hem. Men som sagt, det kan ta lite tid.
Nu ska jag färdigställa väskan, som jag för övrigt är väldigt nöjd med, i kväll. Foto kommer
sedan! Nästa gång jag åker till Quilterian så tror jag att jag ska köpa hem några lås till nästa gång jag syr en väska. Det är nog inte den sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar