fredag 18 juni 2010

Galen i shopping!

Charlotte The Shopper heter nämligen denna ängel. Snart är alla broderier färdiga. Jag har bara 3 små och 2 stora kvar. Det är inte så hemskt mycket att brodera på dem heller.
Jag brottas samtidigt med solrosorna. Jag är inte alls nöjd med att det ska vara limefärgade kronblad, och det retar mig så jag tror snart att jag gör om dem och tar ett gult, eller gulorange tyg istället. Det har liksom stannat av där och jag får tänka till lite innan jag tar ett beslut. Kassera eller riva upp är aldrig roligt.
Jag stickar lite halvslött på juni månads pulsvärmare, det är ju inte precis säsong för det med +23 grader utomhus.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Klarar tyvärr inte av att läsa den ljusblå texten, det är för liten kontrast mot bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Å vad läcker, är det din egen design, eller finns mönster ?
    mvh EvaLena

    SvaraRadera