måndag 5 oktober 2009

Och så var det dags för....

.......årets julmysterium.
Titta in till 9nas smutthull .
Jag vet att jag så sent som för bara 2 dagar sedan påstod, felaktigt vill jag nu erkänna, att jag BARA skulle ägna mig åt UFON i oktober, och INTE börja på nya saker.
Men...varför lova sådant som inte går att hålla.
Nu har jag hittat denna julmysteriekvilt, som jag bara MÅSTE testa.
Förra året så hann jag inte med något julmysterium, och nu VILL jag göra ett.

Så jag tänker haka på detta!
Är det fler som är med?
På onsdag är det igång.
******

I helgen har jag faktiskt inte sytt mycket,men Armchair Caddien är klar och här är en liten smygtitt.
******

Ängeln Libby som gillar böcker är också klar.

Denna stad hade vi som ett projekt att sy tillsammans i vår kviltgrupp för ett par år sedan. Den är sydd i PP och jag blev väldigt nöjd med min, förutom tyget som är floden. Det är för stelt och stiliserat. Men så olika alla blev.

Nu har jag hängt upp den i syrummet och min rymdkvilt får vila i skåpet ett tag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du alltid gör så fina saker. Men tavlan längst ner slår ju alla rekord. Så himla fin.

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot att få sy Armchair Caddien... Det ska bli riktigt skoj med lite broderi. Det var länge sedan...

    Hälsar

    Louise

    SvaraRadera