lördag 29 september 2012

Det finns mer...

 Ja, milda makter vad mycket jag har sytt av dessa tyger. Här är en favorit på väggen i köket hemma hos oss! "Kaffetåren den bästa är, av alla jordiska drycker." Här har jag blandat in lite brunt linne i bården. Bonaden är handkviltad.
 Och så var det en "sy tillsammans" med tema muggmattor, så det blev några stycken.

 Mera löpare,
 och tabletter...vi gillar kaffestunderna i den här familjen.



Och en scrapsduk med rester från tidigare alster.
Sedan har jag sytt en del i början på året, men då får den nyfikne scrolla bakåt och leta upp dem själv.
Nu ska jag ta tag i lite annat att sy! Vad det blir får jag visa senare.....

5 kommentarer:

  1. Ja, du har verkligen fått ihop en massa fina dukar, mug-rugs, tabletter mm, trevligt alltihop!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är nog så att Du har mer kaffetyger än mig, fast jag har tyckt att jag har många. Så mycket fint Du har sytt!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Verkligen mycket och dessutom fina saker.

    SvaraRadera
  4. Vilken produktion!!!
    Här är kaffe också en gångbar vara, men jag har inte riktigt kommit till.
    Nu fick jag jag jättesöta tetyger i present som dessutom passar väldigt bra i färg till köket. Inspirationen
    väntar jag på!
    Kram

    SvaraRadera