tisdag 9 augusti 2011



Jag hittade den här KAL-stickningen på den här bloggen som jag tycker är en lagom utmaning inför den lååånga mörka hösten. Alla ledtrådar är publicerade, men jag har ännu bara skrivit ut den första (ingen tjuvkik här inte), och plockat fram 2 nystan. Det betyder att jag måste välja det ena! Och det vet ju alla att det kan vara svårt nog. Om jag gillar stickningen så kan den bli en lagom raststickning på jobbet. Bara vi får möbler till personalrummet!!!!! Där finns bara en taklampa än så länge.

1 kommentar:

  1. Hej! har också hittat den stickningen fast på facebook..:) skrivit av mönstret men är lite tveksam om jag grejar det.... får ta o börja så får man se... hoppas verkligen ni snart får möbler till personalrummet...:) kämpigt att stå o sticka på rasterna..:) Kram Annika

    SvaraRadera