söndag 21 augusti 2011

Gladväska nr.3



Så är jag då äntligen helt klar med den 3:e gladväskan. Otroligt roliga att göra. För varje ex. så kommer man på en ny färg man vill göra den i. Särskilt läcker blev den i svart och turkos. Ett Kaffe Fassett tyg fick också vara med och pigga upp med lite rosa och grönt. Knappen är en duffelknapp i trä.





Väskan inuti med en blixtlåsficka, och 2 st. öppna fickor på andra sidan.




******



Jag tänker också passa på att slå ett slag, en gång till, för Hjärtekatten-projektet:

Klicka på länken (=namnet) ovanför bilden så kommer du dit och kan läsa om projektet.



Mina katter kommer troligen att skickas till Lund. Hoppas de kan gläda något litet "hjärta".



******



Jag har några länkar till några bloggar som jag gillar att besöka också:













4 kommentarer:

  1. Såå fina färger! Nu blir hon säkert jätte nöjd!
    Jag klappar mina tyger till min väska nr.2 varje dag. Min ska också vara svart.

    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  2. Aj-aj, var du tvungen använda från egna tygsamlingen?!? ;-) Supersnygg blev din väska! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg väska, härliga färger!! Blir nästan sugen att sy en jag oxå... Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Så snygg! vad använder du för mönster eller är det ditt eget?
    Blir riktigt sugen på att ta tag i mina tyghögar, för väskor kan man aldrig få för mycket av eller hur!

    SvaraRadera