onsdag 22 juni 2011

Några fler...

.....men nu är de färdiga. Ja, så tillvida att alla änglar har fått ramar.

Aurora Symaskin har fått komma hem från sydoktorn. Han säger att det är självförvållat för att jag använde fel tråd, en billig köpt på Ohlssons!! Fast jag har ju använt dem mycket, och det har gått bra tidigare...ja,ja jag får väl lita på hans ord. Som tur är så har jag Huskvarnan kvar och den tog jag upp, och blev kär i den igen. Den går som ett spjut, och är tystare än Aurora.

Möt Zoe och Prudence.
Harriet.
Fran.
Dimity.

Charlotte.
Och Becky.

Nu har jag en stor hög med remsor som ska bli små rutor, för att sedan sys ihop till ett STORT tygstycke.



































3 kommentarer:

  1. De är så vackra!!!
    Ska bli så roligt att se det färdiga arbetet!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Va fina dina änglar blir!
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Änglar ,visst finns de.Verkligen flitigt jobbat.Ha en bra midsommar.

    SvaraRadera