söndag 19 juni 2011

Fler änglar

Millicent och....
...Angela, har fått ramar.
Genast känner jag att nu är jag på G på riktigt med den här kvilten. Underbart. Jag har så´n sylust så det pirrar i fötterna...på riktigt. Bäst att ta vara på det då, så jag planerar att göra i ordning lite broderier som man kan ha på lut om det är finväder och jag vill sitta ute.
Katten håller på att födas, den får ränder på ryggen. Jag passar på att virka framför tv:n på kvällarna. Kanske jag har lite mertid nästa vecka, för det börjar vara lite jobb nu. Då kan jag passa på att göra lite pyssel.
******
Så är det ju midsommar, och jag ska ha föräldrarna här, på lite god mat och samvaro. Det tarvar också en del förberedelse. Som tur är (!) så har vi fått lite regn nu, så man lockas inte ut i gröngräset hela tiden, utan kan göra lite inomhusarbete.
******
Vinsterna är skickade och borde komma till er vinnare i början på veckan. Om det är någon som inte får sitt, så hör för all del av dig, så jag kan eftersöka det på posten! Jag litar nämligen inte alltid på vårt postsystem. Det fallerar ibland.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar