måndag 31 maj 2010

Mixa & Matcha 4 och Mors dag!

Mixa & Matcha 4
Detta fick jag av min byteskompis, Lehna, med bloggen Stickdjuret!
EN SLÄNDA!!!! Hihi, det ska bli intressant att se hur man får snurr på den, och...ull att förvandlas till tråd??????
Som tur är så skickade hon med en bok också, som förklarar hur sakerna skall användas!
Hmmm, blir man aldrig för gammal att lära sig nya saker? Hur var det egentligen? Detta kommer att bli spännande. Garnet är helt underbart och den absoluta favoritfärgen i min färg- värld. Det måste absolut bli en sjal av det, tror jag.
TUSEN TACK LEHNA!!!
Detta är vad jag skickade till Lehna i min tur.
Malabrigo, som är mitt eget favvogarn. Hon gillar choklad med chilismak och drömmer om att resa till Madeira. Varvräknare till stickningen är bra att ha som hjälpmedel.


MORS DAG!


Fådda blommor av sonen!

Häggen blommar fantastiskt mycket i år. Fotot är taget hos föräldrarna.


1 kommentar:

  1. Men vad kul med en slända.. har aldrig testat... men detta fixar du säkert....:) anmälde mig inte denna gång med hängde med på en kopp garn istället.... ska bli spännande...:) hoppas allt är bra med dig... Kram Annika

    SvaraRadera