onsdag 18 november 2009

November BOM

November månads BOM är klar, och det betyder att endast en till är kvar att göra.
Jag är sååå nöjd över att jag lyckats hänga med, och inte har 5 st liggande i lådan, på tur.
Det är tydligt att en viss press är bra, när det gäller att göra uppgifter som jag tar på mig.
Tack vare OPAM- projektet, att göra klar en UFO varje månad (minst en), så har också där blivit en hel del färdiga arbeten, och jag har klarat varje månad även där, med en kvar, och det är ju den svåraste, december. Då blir man så distrahrad av allt annat runt julen.
Nu är jag lite distraherad av att jag vill sy hjärtan med QOL-listan. Men mitt bättre jag säger att det finns annat att göra här hemma!!!!
******
Jag håller också på med ett par vantar till A i julklapp (är det tänkt), men det är lite spännande.
Jag stickar i det isländska ullgarnet Lett-Lopi, som jag beställde för lääänge sedan.
Så tänkte jag att jag ska försöka att tova dem lite lätt!!
Får se om det blir vantar till lilla I (4 år) istället för A (som är 32)!!!

2 kommentarer:

  1. Så fin den blev - precis som de tio föregående! Du är duktig du på att göra färdigt saker!

    SvaraRadera
  2. Ditt November-block är jättefint! Kram Catarina i Täby

    SvaraRadera