onsdag 24 juni 2009

Grönt byte

Så här fina tygremsor fick jag när vi hade grönt byte på QOL-listan.
På sidan (vänster) ligger mina egna remsor som jag skurit till.
Jag hade tankar på att sy en Strip Twist av dessa...men nu vet jag inte.
Kanske jag gör något annat.
Det bästa är att jag behöver inte bestämma det nu, det får ligga till sig lite först.
Det finns mycket annat som pockar på uppmärksamheten.
Snart bär det iväg på semester nämligen och då ska jag ha små trevliga handarbeten med mig, något att sticka och lite handsömnad, broderi hade jag tänkt.
Kanske något som börjar på ängla....
******
Idag har vi haft så varmt här i Norrbotten, riktig medelhavskänsla har det varit.
Imorgon har de lovat närmare 30!!!
Sola försiktigt!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin semester!! Hoppas du hinner med att brodera nått.
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Hej Pumlan, jag vill också önska dej en härlig semester. Skönt att vi har fått lite sommarvärme.
    Kram från Anne-Marlen

    SvaraRadera