fredag 11 juli 2008

Änglakvilten


Nu är det nästan färdigpackat och imorgon ger vi oss av på okända äventyr. Vi stannar där vi önskar och när det passar. det är det som är så fint med husvagn.

Här blir det också blogguppehåll. P.g.a. att jag är okunnig på datorer så får jag inte heller till sidan som jag vill, men jag får lära mig eftersom.

Efter semestern blir det nya tag!!
Här ovan har jag lagt in en bild på en jättevacker "Änglakvilt" som jag har mönster på och samlar lämpliga tyger till, företrädesvis från gamla flanell- eller bomullsskjortor.
Den ska komma igång i höst hoppas jag. Men först ska min Kaffe Fassett överkast bli klart, nu fattas bara lite av det svarta. Tyvärr är det slut, men hoppas det kommer in snart. Jag har beställt tygerna hos Lapp-Elise, hon är en pålitlig leverant, när det kommer in så skickar hon snabbt varorna.
P.S. Jag har förståss rätt många UFO:n också, som pockar på och vill bli klara D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar