måndag 14 februari 2011

Jag vann!

Ibland har man tur, och det hade jag idag. Jag vann Anne-Marlens utlottning av en rulle med batik, genom att svara på en fråga om hur många klor det finns på hennes hund!
Jag gissade vilt på 22, de flesta andra gissade 18 eller 24, men vi var 2 som hade rätt!!!
Synd bara att jag inte hade någon trisslott att skrapa på idag!
******
För övrigt sprättar jag isär duken, d.v.s. bakåtsyr.
Den blev inte bra alls så det får bli 4 muggmattor av panelen och en löpare av scrapsen!
Tur att jag kan ändra mig! Jag ÄR flexibel.
Mer hjärtan till folket på Alla Hjärtans Dag!

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!
    Men det är aldrig kul att "bakåtsy"
    Hoppas att du haft en bra Valentiinsdag!
    kram Maja

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Vi får väl se den imorgon kväll.
    Kram Louise

    SvaraRadera