söndag 14 november 2010

Färgglatt!

I vår lokala kviltgrupp, Kanonkviltarna, så syr vi på solväskor. Alla gör sin egen variant, och jag tror de kommer att bli mycket olika.
Färgglatt blev det i allafall för min del, men oj så rolig att sy! Rekommenderas varmt!
Toppen är klar, men kviltningen får vänta för nu är jag trött!
Veckan innehåller födelsedag och ev. så kommer våra nya fönster, så då blir det massor att göra.
Allt ska plockas undan, blommor och annat krims-krams som jag envisas att pynta utsikten med. Möbler måste flyttas, och säkert blir det en hel del städning!
Vi hoppas också att utetemperaturen ska bli högre de dagar bytena sker!!!
Ingen höjdare med -20!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar ju starka färger så mig tilltalar din färgkombination. Mycket snyggt.

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! fint mönster och glada färger, gillas skarpt!

    SvaraRadera
  3. Waow, den där blir cooool! :-)
    Och tack för berömmet, jag rodnar ännu!! ;-)
    Kram och grattis i förskott!

    SvaraRadera