fredag 5 februari 2010

Kreativ bloggare

Jag blir alltid lika glad när någon kommer ihåg MIG, och skickar en utmärkelse.
Nu har Anna uppmärksammat mig på detta sätt!
Med dessa utmärkelser följer ofta förpliktelser. Har jag märkt.
Då blir jag genast lite svettig!!!
Så då får jag försöka klara av det.
1. Visa bilden (o.k.).
2. Länka till givaren (o.k.).
3. Berätta 7 saker om dig själv (kommer).
4. Ge vidare till 7 inspirerande bloggare (kommer).
7 saker om mig: 1. Snart arbetslös.
2. Älskar att köpa (och bära) örhängen och snygga strumpor.
3. Jag är en bokmal.
4. Tycker om att baka och laga mat!
5. Oroar mig ständigt för olika saker.
6. Vill ha MER sy och sticktid, hela tiden.
7. Prioriterar ibland bort städning för att göra ovanstående.
Och de som jag vill ge en fin utmärkelse till, och vars bloggar jag ofta läser, för att NI INSPIRERAR MIG är:
L, kära kusin, med bloggen Skaparglädje. Du finns alltid där med goda råd, bra tips och feedback på det jag gör.
Anne-Marlen. Delar med sig av kunskap, vackra bilder och små funderingar kring och om livet.
Kickelinas sylya, en ny bekantskap i cyberrymden. Gör så fina saker.
Annika med bloggen Med utsikt över sjön, alltid med olika pyssel, gärna med loppisfynd. Det gillar jag.
Patches, pieces and Me, gör så fina grejer.
Lappeklipp, som gör jättesnygga väskor, nya hela tiden!
Brita, på Quilterian i Luleå. Hur skulle jag klara mig utan dig????? Även där råd, tips, glada hejarop, och tyger, tyger, tyger!!!
Varsågoda tjejer!

5 kommentarer:

  1. Tackeli tack den behövde jag idag.... rara Pumlan som tänker på mig.... en så fin utmärkelse jag fått.... sitter o deppar lite... är väl dum som är så osäker på vad jag ska göra men sån ä jag..... nu blev jag iaf piggare o ska ta en funderare på vad som ska skrivas om mig...:) kommer mellan helgen... Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag ska göra mitt bästa för att svara på frågorna och skicka den vidare.
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tack det värmde! Just nu är vi i Skellefteå. Tro det eller ej imorgon ska jag på hockey, Men först väntar ett besök på Nordanå lite tyg och garn butiker samt ett gott fika på Lilla Mari.
    Hälsar

    Louise

    SvaraRadera
  4. Men hallå där!?! Här sitter jag redan och håller på med samma utmärkelse från en annan! Och jag som tänkte länka till dig!! Så tack snälla du, men tyvärr, även om du inte klarar dig utan mig, ;-) så hoppas jag du hittar någon som reserv för mig. Tror inte jag länkar till dig då heller... Trevlig fredagskväll!

    SvaraRadera
  5. Nämen hej och tack! Va skoj att du vill ge utmärkelsen åt mej. Jag har fått samma Award fyra gånger nu så jag hoppas att du inte tar illa upp om jag inte ger den vidare. Jag är trots det VÄLDIGT tacksam att jag fick den, tro inte annat. Ha ett finfint veckoslut!!!
    Kramelikram från Lappeklipp

    SvaraRadera