söndag 7 februari 2010

Hurra!

Ja så är den då äntligen färdig, min stora dubbelsängskvilt av Kaffe Fasset tyger.
Lite slarvigt slängde jag ut den på sängen för jag var angelägen att få se hur den blev.
Baksidan är en lurvig svart fleece, puskor med lila pärlgarn.
Det svarta tyget är ett dubbelfärgat, så det är riktigt djupsvart.
Jag får bädda fint, och fota med lite kuddar och sån´t, senare.
Nu är jag bara glad att den är klar.

******
Så en bild av framsidan och mitt växthus, ni ser snömängden!!!!


3 kommentarer:

  1. Härligt att det är klart - det blev superfint! Ser fram emot fler och större bilder!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! helgen rann iväg i ett hiskeligt tempo men jag har inte glömt din utmärkelse o utmaning... det kommer....:) ja nu var du klar med det vackra överkastet.... underbart fint blev det.... du är ju så duktig på att sy.... hur var det nu... gjorde du sista dan imorrn... har allt tänkt på dig... Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Förstår att det känns skönt att det är klart. Det blev ett jättefint täcke.

    SvaraRadera