onsdag 6 februari 2013

Kvadrater

 Eftersom jag är konvalescent efter en mindre operation, så orkar jag inte handarbeta, mest vila på soffan och sova.
Men jag har lite att visa, som jag sytt innan.
Jag fortsatte med "Scrappy Trip Around The World" för det var så kul.
Denna gång sydde jag 4 kvadrater som jag satte ihop till en liten topp. Fortfarande är det 2" kvadrater jag syr av. Och nedanför så har jag fortfarande ganska mycket kvar, eller hur?
Jag har verkligen smittats av den där restbacillen, och har gluttat på nätet, nu när jag inte orkar så mycket annat. Jag tänker att det ska bli användbara ting av mina rester.
 
Ute har det mest varit busväder! Skönt att man får vara inomhus då, och ligga under en filt och bli uppassad!


2 kommentarer:

  1. Låter skönt att ligga under en filt och bli uppassad när man är konvalescent. Hoppa du kryar på dig snabbt så du kan fortsätta sy av alla dina fina tyger.

    SvaraRadera
  2. Fint block! Nog är det skönt att ligga under en filt och bli uppassad, men jag antar att det kommer bli skönt att få komma upp på benen igen!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera