tisdag 1 december 2009

Tygbyte

Oj, vilken mörk bild det blev!!! Sorry! Ändå har jag en lampa ovanför, men nu är det svårt att få bra bilder inomhus.
Jag har fått massor av fina tyger idag! Tack, tack!
5 byten skickade jag iväg och har inte fått en endaste dublett!
De som ligger längst fram är ett smakprov av mina egna remsor.
Jag är väldigt nöjd.
Dessutom kom Quiltmagasinet. Det är som en julklapp bara det.
Nu väntar jag bara på det gul/orange bytet, som snart kommer.
På syfronten händer väl inte sååå mycket. Det är ju julmånad. Men jag håller i allafall på att kanta en julbonad. Den har jag kviltat lite på. Sydd av den panel jag köpte på Arcusmässan för en månad sedan. Det var bara att sätta en vadd och baksida på den. Enkelt, precis som det ska vara nu.
Nästa projekt före jul blir små fingerdockor som lilla I ska få av Tomten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar