fredag 2 januari 2009

Denna utmaning passar mig!!

Tänk att det finns så många finurliga och påhittiga människor!! Många utmaningar som jag sett på olika bloggar är helt underbara...men för mycket. Hur ska man bara hinna med?
Men den här utmaningen, som går ut på att göra färdigt ett projekt per månad, eller något som länge legat och väntat på att man ska ta tag i det, eller något som bara går sååå långsamt, har startats upp av två damer, Abyquilt och Tag along Teddies, och jag kunde inte motstå detta.
JAG MÅSTE FÖRSÖKA!!!
Kanske jag inte lyckas varje månad, men jag ska försöka. I will try!
Det första projektet som länge legat och väntat på att bli klart är en duk. Den ska "bara" kviltas och få en kant, det ska väl inte bli så svårt?

Dear Kris and May Britt ! First thing to do is a table-cloth, it has been in my UFO-box for a long time and needs to get a nice qilting and binding. It wouldn`t be to hard for me. When it´s done I will take a photo and blog it.

Sedan har jag ju en hel del saker på väntalistan, som jag är sååå sugen på. Kanske måste ta tjänstledigt ett år för att hinna med...





1 kommentar:

  1. Hihi, ja man skulle verkligen behöva ta tjänstledigt ett år eller två! Lycka till med utmaningen - tänk vad gott det känns när man är färdig med någonting!

    SvaraRadera