tisdag 23 juni 2015

Äppelblom


 Äntligen! Efter 5 långa år av väntan, blommar vårt äppelträd. Om alla blommor blir äpplen, så torde det räcka till ett par pajer i alla fall!


 Jag syr på mitt gröna täcke för tillfället, Inget att visa upp än, för det går så otroligt sakta.
Semestern har startat och jag är bara lat!
Men lite nyförvärv som jag inte visat tidigare finns ju trots allt.
De här läckra bruna ska bli en väska är det tänkt.


 My Quilt har jag legat och bläddrat i, där finns flera projekt att försöka sig på.


Så skönt att värmen äntligen tog sig upp hit i norr. Hela midsommarhelgen har varit fantastiskt fin!
Idag är det dock mulet, men varmt!

1 kommentar:

  1. Den bruna väskan kan bara bli ursygg!!
    Värmen lyser med sin frånvaro här utanför Stockholm, men då kanske det blir mer tid vid symaskinen under semestern!

    SvaraRadera