måndag 25 augusti 2014

100.000

 Jag har minsann noterat att antalet visningar på bloggen överstigit 100 000!!
 
HURRA HURRA!
 
 Det är ju helt otroligt mycket, och jag förstår att det är många som tittar in utan att skriva någon kommentar!
 
Det roligaste med bloggen är att inspirera andra, och det roligaste med att besöka andras bloggar är att låta sig inspireras!
 
Så håll till godo med några gamla godingar:
 
SYASKAR

 
Vi hade sytt tillsammans i vår grupp, och vid något tillfälle så ställde vi ut dem i skyltfönstret på den lokal vi då hade inne i stan.
Jag hade 2 askar med, den svarta t.v. och den röda!
 
 
 
 
 
Denna sydde jag till en kompis 50-årsdag!

 
Den bruna var meningen att sälja men den som skulle köpa backade ur, så nu är den min reserv, när jag nött ut min svarta!
 
 
Den lila (färgen ser blå ut, men lila är den IRL, sydde jag till mammas väninna, en present!
 
 
Den rosa blev också 50-års present till svägerskan!
 
För mer inspiration titta in till Eva J Bambisyr, för det är måndag idag!

12 kommentarer:

  1. Vilka läckra askar, underbara färger speciellt den lila!!
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Härliga och läckra askar du sytt dessa INSPIRERAR iaf. mig till att sy denna modell du visar idag!!Tack för länkningen till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Glömde ju skriva GRATTIS!!!!!!Kram igen

    SvaraRadera
  4. Grattis till ditt besöksantal! Vilka fina askar du visar! Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga askar du visar idag.

    SvaraRadera
  6. En sån ask har jag länge önskat mig att sy!
    Grattis till alla besök!

    SvaraRadera
  7. Jättefina askar.

    SvaraRadera
  8. Grattis till 100.000!
    Så fina askar du sytt. Liksom Annette så gillar jag den lila :-)

    SvaraRadera
  9. Grattis till 100.000 besökare!
    Roligt att få se alla fina askar Du sytt.
    kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till så många besökare! Jag gillar du den nedersta asken förstås! :-)

    SvaraRadera