måndag 13 januari 2014

Inköp

 
Idag syr jag ingenting. Trött efter en dag i hetluften på jobbet!
Men jag kan visa årets första tyginköp!
En stuvbit från Ohlssons, till baksidor.
Jag har börjat dock, att sy mina City Sampler block. De är lika roliga som vanligt att sy.
Dessutom har jag anmält mig till en (gratis) kurs på Craftsy.
Nu ska jag lära mig att kombinera färger! Kul!
 
Eftersom det är måndag vill jag länka till Eva Bambisyr. Om man behöver en vitamininjektion och inspiration att sy, då är det där man har stor chans att finna den!
 
******

Jag stickar på ännu ett par herrsockar, samma som de nedre jag gjorde till sonens födelsedag
Det tunna och jättefina garnet från Schoppelwolle, "Boots".
Sonen gillar dem, så nu ska KM få ett par också. Tänkte vara smart och sticka bägge två parallellt!
 


 
Herrsockar storlek 43! Det är sååå lååång fot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar